خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان رضوی تا کنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۳ هزار نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان رضوی دچار حادثه شدند انگیزه ۲ معتاد برای قتل هولناک مرد ۶۰ ساله در مشهد چه بود؟ + عکس بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی حقوق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد + فیلم مصرف برق خانه را چگونه محاسبه کنیم؟ + نحوه محاسبه امروز (۲۹ اردیبهشت) بازدید از موزه‌ها رایگان است واکسیناسیون راهکار موثر در کنترل بیماری سرطان دهانه رحم  عبور آمار قربانیان تصادفات رانندگی از مرز ۲۰ هزار تن امدادرسانی اورژانس پیش بیمارستانی به ۲۵۰ مصدوم ناشی از حیوان گزیدگی چرا حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی طبق برنامه پرداخت نشد؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد چگونه در برابر سیل ایمن بمانیم؟ | تمام اطلاعات لازم برای آمادگی مقابل سیل بارش‌های بهاری خراسان رضوی به زندگی عشایری جان تازه‌ای بخشید جزییات تلفات سیل مشهد و ابعاد عملیات امدادگران میوه را برای سلامت می‌خورید یا لذت؟ راهکارهای کاهش کلسترول چیست؟ شناسایی مقصران احتمالی وقوع سیلاب مشهد، در دستور کار دادستانی
سرخط خبرها

حقوق بازنشستگان سخت و زیان‌آور در آذرماه تغییر نکرده است!

  • کد خبر: ۵۳۴۶۶
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
  • ۱
حقوق بازنشستگان سخت و زیان‌آور در آذرماه تغییر نکرده است!
برخی بازنشستگان سخت و زیان‌آور از اجرایی نشدن اصلاحات همسان‌سازی حقوق در واریزی در آذرماه خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازنشستگان می‌گویند: علیرغم وعده‌های قبلی، فیش آذرماه و مرداد ماه ما با هم فرقی ندارد و همان افزایش ناچیز را به حسابمان نریخته‌اند.

 

این بازنشستگان، نمونه‌هایی از فیش‌های حقوقی خود را ارسال کرده‌اند. در این فیش‌ها، دریافتی بازنشستگان در آذر، تغییری نکرده است.

 

یک بازنشسته اهوازی در این رابطه می‌گوید: من همان دریافتی مرداد را داشتم؛ با ۱۴۲۰ تماس گرفتم گفتند برای سخت و زیان‌آورها، اصلاحات اجرا شده؛ گفتم برای من اینگونه نیست؛ در نهایت متوجه شدم که برای برخی اعمال نشده است.

 

در روزهای گذشته، وزیر کار نیز وعده داد این اصلاحات در ماه‌های بعد اعمال خواهد شد.

 

موضوع به دیر برگزار شدن جلسات هیات امنا و نهایی شدن اصلاحات بازمی‌گردد. احتمالاً در ماه‌های بعد این مشکل، مرتفع خواهد شد. ضمن اینکه قرار است جلسات مجدد برای رفع نواقص همسان‌سازی بازنشستگان سخت و زیان‌آور برگزار شده و براساس رای اخیر دیوان عدالت، اصلاحات انجام شود. بازنشستگان امیدوارند نتایج این جلسات در دی ماه نهایی شده و بالاخره سوابق آن‌ها به درستی و عادلانه در همسان‌سازی، لحاظ شود.

 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سمیعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
منظور وزیر ماهای آتی چه ماهی هست مگر تو دیماه احکام صادر وحقوق جدید واریز میشد آسمان زمین می‌آمد ماخوشحال میشدیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->